Wednesday 30 March 2011

Cikgu Shida Oh Cikgu Shida..........

Setuju tak kalau aku cakap cikgu nih adalah cikgu yang paling ngetops sekali di malaysia???.. opsss!! .. cikgu shida dah tak bagi kita panggil dia cikgu lagi ..

ini katanya dalam Cik Shida Dari Parit's Fans :-


"JANGAN PANGGIL TEMAN CIKGU ATAU TEACHER LAGI... kat sini teman adalah Cik Shida
atau Kak Shida, wokay! Saper guna perkataan tu teman delete komennye .."

ada pahammm ...??


sumber http://www.makbudak.com/2010/09/cikgu-shida-aka-cik-shida-dari-parits.html#ixzz1I61htf30

Macam-macam komen yang aku baca ..ada yang tabik spring,ada yang kutuk,dan macam-macam...tapi aku malas nak ambil pusing sangat,aku anggap ianya sekadar hiburan je...Ape ape pun kita layan je la video nye......








Ape-ape pun anak-anak aku antara peminat Cikgu Shida....GoodLuck Cikgu!!!

No comments:

Post a Comment